Google+

Политика, свързана с бисквитки

Използваме бисквитки, за да Ви осигурим иновативен и вълнуващ уебсайт. За да позволите употребата на бисквитки, изберете бутона
"Приемам" или просто продължете да браузвате.

За повече информация посетете страницата с общите условия .

Nissan Innovation that excites

0700 16 616 център за обслужване на клиенти
Изпрати запитване
Преместете стрелката надясно, за да докажете, че не сте бот
* задължителни полета

Новини

НАЗАД

Новият Nissan Juke: създаден, за да вълнува

05.03.2014

#

Съществени промени по новаторския кросоувър на Nissan  ще задържат трендсетъра пред всички останали

-    Ефективен 1,2 DIG-T турбо бензинов двигател
-    Смелият дизайн е подобрен със съществени дизайнерски решения
-    Подобрена технология с доразработената NissanConnect система
-    Добавена е Nissan Safety Shield, редом с новаторския асистент за паркиране Around View Monitor с четири камери
-    Подобрен товарен обем и оптимизирана функционалност
-    Разширена програма за персонализиране
-    Отварящ се стъклен покрив и ксенонови светлини

ЖЕНЕВА, Швейцария (4 март 2014) - Когато се появи преди малко повече от три години, Nissan Juke използва иновацията, за да създаде един нов пазарен сегмент. Точно както Nissan Qashqai създаде оригиналния кросоувър пазар, Juke използва смел дизайн и модерна технология, за да предостави нови възможности в по-компактен кросоувър пакет.

Комбинацията на Juke от строго индивидуален стил, силна динамика на управление и изискано интериорно оборудване му позволи да щурмува от нула до 420 000 продажби за по-малко от 40 месеца, засенчвайки лесно конкурентите си.

Сега, следвайки установената практика на постоянно развитие на Nissan, идва следващата глава в историята Juke. Утвърждавайки се като оригиналния, изпъкващ модел в растящия пазар на малките кросоувъри с премиум стил и изисканост, новият Juke е готов да затвърди властта си върху сегмента, който сам създаде.

Признат вече като трендсетър на дизайна, новият Juke се възползва от серия дизайнерски подобрения, нови двигатели, ново оборудване и широко-обхватна програма за персонализация.

Сред промените са новия дизайн на предната и задната част с поставяне на по-голям акцент върху премиум изтънчеността и спортния дизайн; нов 1,2-литров турбо двигател с по-висока производителност, икономия и ниски емисии; преработен 1,6-литров DIG -T двигател; подобрено задвижване на четирите колела с Torque Vectoring System; нови алуминиеви джанти; съвременно оборудване, включително нова аудио системата, последно поколение NissanConnect водач-автомобил интерфейс, Nissan Safety Shield, Dynamic Control система на Nissan плюс възможност за нов, отварящ се стъклен покрив.

Промени в багажника са увеличили обема с 25% при версиите с две задвижващи колела. Собственикът на Juke ще има още по-голяма възможност да подчертае собствената си индивидуалност чрез Juke. На разположение са гама от нови цветове и интериорни теми, както и редица пакети за персонализация.

Но голямата Nismo новина е предварителната премиера на екстремния нов Juke NISMO RS, модел с по-голяма мощност (218 к.с./160 kW), подобрени спирачки, по-здраво купе и диференциал с ограничено приплъзване за версиите с две задвижващи колела.

Промените и допълненията в гамата ще ускорят растежа на втория най-популярен модел на Nissan в Европа, което ще му помогне да подражава на забележителните постижения на големия му брат Qashqai.

Juke е най-продаваният модел в премиум В-сегмента, изпреварвайки всички преки конкуренти, включително и тези от най-добрите германски марки. И не само базовите модели бяха тези, които помогнаха на Juke да се изкачи до върха: най-продаваният двигател към днешна дата е бил 1,6-литров бензинов агрегат, докато на топ нивото Tеkna се падат над една трета от всички продажби.

Купувачите бяха привлечени и от силната гама специални версии - по-специално моделите Shiro и усъвършенствания n-tec - както и лимитираните серии Kuro и Ministry оf Sound, докато спортно ориентираният Nismo добави тръпката към шофирането, както и доразшири гамата.

По пътя си до общо 420 000 продажби, Juke постигна 135 000 продажби през 2013, като популярността му ще се увеличи с представянето на новата версия. Всички модели Juke, продавани в Европа, са произведени в Европа, във високо-продуктивния завод на Nissan в Съндерланд, Великобритания, където са необходими три смени на ден, за да се отговори на търсенето.

Същественото за Nissan е, че Juke привлече огромен брой нови за марката купувачи. До 85% от продажбите бяха на клиенти, които за пръв път избират Nissan, превръщайки го не само в най-завоевателния модел в гамата на Nissan, но и в модел, който спокойно превъзхожда средното за В-сегмента, като повечето от тези клиенти намаляват размера, слизайки от по-големи автомобили.

"Ние изумихме индустрията с Qashqai, оригиналният кросоувър, и го направихме отново с Juke. Ако не друго, Juke е дори по-дързък и по-различен от Qashqai, харесвайки се на по-млада публика.

"Промените, които направихме на новия Juke, ще разширят това привличане още повече, за да бетонират позицията на Nissan като водеща марка на пазара на кросоувъри", каза Гийом Картие, старши вицепрезидент „Продажби и маркетинг“ за Nissan в Европа.


Промените в детайли
Екстериор
Смелият дизайн винаги е разграничавал Juke от всеки негов конкурент, предлагащ смес от кросоувър издръжливост и спортно привличане, които го превърнаха в дизайнерска икона.

Радикалната промяна на пропорциите би подкопала непогрешимото присъствие на Juke, но дизайнерите все пак са успели да направят значителни промени по стила на колата.

В предната част, горните светлини са преработени и сега включват дневни LED светлини с двоен интензитет, докато фаровете са с ксенонови крушки за по-добра видимост и нови капаци за лещите. В решетката е вграден новият подпис на Nissan, докато предницата е подсилена с нова и по-здрава защита под бронята.

Страничните огледала са променени и сега включват LED мигачи и камери за Around View Monitor (в зависимост от нивото на оборудване).

Задната броня е с по-агресивна форма, за да отговори на ревизираните задни светлини с формата на бумеранг и LED светлини, придаващи на новия Juke по-разпознаваем вид през нощта.

Новата цветова палитрасе разширява до десет цвята и включва три нови нюанса: Sunlight Yellow металик, Ink Blue металик и Red.

Промените по екстериора завършва новата гама от джанти: 16-инчови стоманени и алуминиеви джанти за базовото ниво Visia и различни стилове за 17-инчовите алуминиеви джанти за Acenta и Tekna нивата. Ще се предлагат и нови 18-инчови алуминиеви джанти с цветни вложки, позволяваща на водачите да добавят своя личен щрих.

Освен това, обширните пакети за персонализиране включват възможност да добавите щрихи с ярко оцветени детайли, които напълно променят облика на джантите. Различните пакети позволяват също така контрастни цветове, с които да се боядисат капаците на страничните огледала, странични прагове, спойлера на покрива и дръжките на вратите.

Персонализация на интериора
Както екстериора разграничава Juke от всички други автомобили на пътя, така и интериорът разполага с редица отличителни черти, включително централна конзола, вдъхновена от мотоциклет. И отново, ако се променят тези характеристики само и единствено в името на промяната, може да има обратен ефект.

Затова дизайнерите на Nissan откриват начини да направят интериора още по-смел и по-динамичен чрез различни интериорни теми. В стандартните автомобили интериорната тема е разновидност на сивото, придавайки на автомобила техническо усещане. Добавете един от интериорни пакети за персонализация и функции, като например централната конзола, облицовките на вратите и други елементи могат да бъдат изпълнени в червено, бяло, черно или дори ярко жълто.

В зависимост от модела има два вида плат за тапицерията на седалката - комфорт и спорт - с кожена тапицерия за топ версиите.

Практичност
Промени са направени и по формата на багажника при моделите с предно задвижване, за да се увеличи товарното отделение с впечатляващите 25%, достигащо до водещите в класа 317 литра - за разлика от конкурентите си,  Juke може да превозва едновременно голям и среден куфар, като е достатъчно дълбок и широк за превоз на детска количка.

Гъвкавостта е допълнително подсилена със сгъваща се до равен под задна седалка , улеснявайки товаренето на големи предмети, докато включването на двуетапния под на багажника прави пространството дори по-гъвкаво.

Оборудване
Стандартното оборудване на всички модели включва LED дневни светлини, CD радио с AUX-In вход, индикатор за превключване на предавките за насърчаване на по-икономичен стил на шофиране и датчик за налягане в гумите. Версията Visia 1,5 dCi и 1,6 Pack добавят алуминиеви джанти, климатик, драйв компютър и регулиране на шофьорската седалка по височина.

Моделите Acenta са подобрени с предните фарове за мъгла, 17-инчови алуминиеви джанти, автоматичен климатик, дистанционно управление на аудио системата, Bluetooth свързаност за телефон и аудио стрийминг, круиз контрол и ограничител на скоростта, Nissan Dynamic Control System и хромирани интериорни акценти.

Подобрена за новия Juke, Nissan Dynamic Control е силно развита система за контрол на управлението, предлагаща три режима на задвижване - Normal, Sport или Есо - заедно с мигновена информация за управлението и контроли за настройки на автомобила.

Tekna моделите добавят електрически сгъваеми странични огледала, светлинни сензори и сензори за дъжд, i-Key със Start/Stop и най-новата NissanConnect с камера за движение/паркиране на заден ход, Around View Monitor и Safety Shield.

NissanConnect предлага смартфон свързаност с достъп до различни приложения, вариращи от социални медийни платформи до забавление, включително интернет радио през голям, цветен 5,8-инчов сензорен екран. Най-новото поколение сателитна навигация интегрира Google, за да разкрие множество полезна информация, от прогнози за времето, до местоположението на бензиностанции, хотели, ресторанти и много други точки от интерес.

Функцията Send-To-Car позволява на водача да търси информация за крайната си точка на пътуване от дома и да изпраща инструкции за дестинацията към NissanConnect система чрез натискането на бутон. Системата включва Bluetooth аудио стрийминг и интеграция на мобилен телефон, както и Aux-in и USB входове.

Когато не е в инфотейнмънт режим, екранът се удвоява като монитор за най-новата версия на новаторския Around View Monitor на Nissan, който дава пълен, 360-градусов "хеликоптерен" изглед около автомобила в реално време, за да се направи паркирането възможно най-безопасно и лесно. Използвайки AVM камери, заедно със сензори, радар и други съвременни технологии, Safety Shield на Juke обединява редица функции, проектирани да направят автомобила възможно най-безопасен. Те включват Lane Departure Warning , Blind Spot Warning и Moving Object Detection, които издават визуални и звукови сигнали, за да се избегнат потенциални сблъсъци.

Стъкленият панел отваря напълно нов свят за собствениците на Acenta и Tekna. Голям, отварящ се стъклен панел позволява на дневната светлина не само да залее купето, но и при нужда - да влезе свеж въздух. Когато е отворен, панелът застава над задната част на покрива, за да не отнема от интериорното пространство за главата. Стъкленият панел е с размер 964 мм ширина 837 мм дължина, покриващ 2/3 от покрива. Този размер съответства на широчина и дължина на отваряне от съответно 693 и 301 мм, за да се добави чувство на простор в купето.

Двигатели и трансмисии
За новия Juke се предлагат три двигателя, като промени са направени по двата бензинови мотора: единият е нов, а другият силно модифициран. По съществуващия и широко признат дизелов 1,5 dCi със 110 к.с. (81kW) не са правени промени.

Разработеният от Алианса 1,2-итров DIG -T бензинов двигател, който заменя досегашния 1,6-литров агрегат със 117 к.с., е усъвършенстван турбо двигател с директно впръскване на горивото, генериращ 115 к.с. (85kW) и 190 Нм.

Въпреки скромните си размери, 1,2-литровият (1197 куб. см) турбодвигател е способен на истински ритник, предлагайки рязко ускорение и по-голям въртящ момент(190 Нм) спрямо настоящия 1,6-литров атмосферен двигател.

По-малкото му тегло, стандартна автоматична функция Stop/Start и по-ниският разход на гориво означават по-чисто и по-икономично поведение. Двигателят 1,2 DIG -T отделя 126 г/км* емисии CO2, а разходът на гориво е 5,5 л/100 км*.

Съществуващият 1,6 DIG -T бензинов агрегат е допълнително подобрен, за да доставя повече въртящ момент под 2000 об/мин. Генерирайки 140kW, той вече отговаря на Евро 6 стандарта с целевите емисии от 139 г/км емисии CO2 за 2WD версиите. Сред новите функции са по-висока степен на сгъстяване (увеличена от 9,5 на 10.5:1 ), снижено триене и студена рециркулация на изгорелите газове.

Освен с 6-степенна механична трансмисия, новият Juke 1,6 DIG-T 4WD се предлага като опция и с нова M-CVT предавателна кутия, която допълнително подобрява разхода на гориво, ускорение и общото динамично представяне.

"Новият Juke се основава на качествата, които направиха оригиналния модел толкова успешен. Неговият уникален кросоувър стайлинг е още по-енергичен, а интериорът прави истинско впечатление.

"Новите възможности за задвижване и силно развити технологии, предлагащи се на водача, запазват преднината на Juke пред конкурентите", каза Гийом Картие.

* Всички стойности подлежат на хомологация

НАЗАД