Google+

Политика, свързана с бисквитки

Използваме бисквитки, за да Ви осигурим иновативен и вълнуващ уебсайт. За да позволите употребата на бисквитки, изберете бутона
"Приемам" или просто продължете да браузвате.

За повече информация посетете страницата с общите условия .

Nissan Innovation that excites

0700 16 616 център за обслужване на клиенти
Изпрати запитване
Преместете стрелката надясно, за да докажете, че не сте бот
* задължителни полета

Новини

НАЗАД

Историята на Nismo отваря нова глава с подготовката за европейския дебют на Nissan GT-R Nismo

05.03.2014

#

•    Вълнуващата версия на легендарния Nissan GT-R, вдъхновена от състезанията, ще направи своя европейски дебют на Автомобилен салон Женева 2014
•    В Европа е проведена задълбочена развойна дейност
•    600 к.с. (441 kW) от усъвършенствания 3,8 V6 би-турбо двигател
•    Подобрената аеродинамика генерира допълнителни 100 кг*1 притискаща сила при 300 км/ч за изключително пътно поведение

РОЛЕ, Швейцария (17 февруари 2014): Разработен, „наточен“ и усъвършенстван по време на интензивни тестови изпитания в Европа, Nissan GT-R Nismo ще се завърне, за да направи своя европейски дебют на 4 март в залите на Автомобилен салон Женева 2014.

С ДНК, произтичаща от легендарния Nismo световен състезателен отбор, върховният GT-R е състезателно ориентиран модел, генериращ „заводски тунинговани“ динамични характеристики на суперавтомобил, комбинирани с подобрена аеродинамика и ултра-прецизно управление. Nissan GT-R вече се е утвърдил като един от най-добре представящите се суперавтомобили. Сега Nissan е извлякъл от десетилетията състезателен опит, натрупан от Nismo, специалистът на марката в моторния спорт, за да разработи върховния Nissan GT-R.

Nissan GT-R Nismo се отличава с ексклузивен дизайн, който обхваща дългогодишната състезателна философия за следваща функцията форма. Той е оборудван с редица технологии, вдъхновени от моторния спорт, които спомагат за оптимизиране на динамиката на автомобила. Това става чрез оптимизирана аеродинамика, окачване и двигател, създаващи отлично балансирана машина, която се чувства еднакво добре както на пътя, така и на пистата.

Nissan GT-R Nismo вече се предлага в Япония, а в продажба в Европа ще влезе през септември. Допълвайки автентичното си японско състезателно наследство, новият GT-R флагман има и европейски корени, тъй като бе разработен и тестван на прословутата германска писта Nürburgring Nordschleife, смятана за една от най-предизвикателните писти в света.

Карлос Гон, Изпълнителен директор на Nissan, казва, че това е най-бързият Nissan GT-R до момента. "С 7:08,679 мин. за обиколка, можем авторитетно да заявим, че Nissan GT-R Nismo*2 държи рекорда за една обиколка за масово произвеждан автомобил на „Нюрбургринг Нордшлайфе“, което е златен стандарт за високодинамично постижение."
За пълната история на GT-R, моля, посетете: http://gtr.nissannewsglobal.com/


Преглед: Nissan GT-R Nismo – Флагманът на Nismo гамата

1. Механични характеристики
Nissan GT-R Nismo разчита на иновация, безкомпромисен инженеринг и вдъхновени от моторния спорт технологии, за да постигне нови нива на мощност, скорост и управление.

Двигател
•    Под предния капак е монтиран 3,8 V6 VR38DETT двигател, възползвал се от знанията, които Nismo е натрупал от участието си в състезания, каквото например е световноизвестното „24 часа на Нюрбургринг“. Мощността на двигателя се е увеличила и сега е 600 к.с. (441 kW) и 652 Нм въртящ момент.
•    Нови, по-големи турбокомпресори, които се използват в GT3 състезанията, подобряват „дишането“, оптимизирайки индивидуалния контрол на детонация във всеки цилиндър. Усъвършенствана горивна помпа подобрява изгарянето.

Шаси
•    Пружините и специално разработените Bilstein DampTronic амортисьори отпред и отзад са специално настроени, за да осигуряват изключителни нива на сцепление и прогресивна обратна връзка от волана. Могат да се изберат три настройки на окачването: Comfort, Normal и R, последното от които за шофиране на писта.
•    Ексклузивни Nismo гуми – разработени от Dunlop – предлагат изключително сцепление и характеристики на управление. Отпред: 255/40 ZRF20; отзад 285/35 ZRF20.
•    Специално разработени връзки, монтирани към предното окачване с двойни А-рамена, увеличават castor trail, оптимизирайки позицията на колелото в завой с високо странично ускорение (G) и подобрявайки стабилността в права линия и в завой. Освен това, използвани са болтове с висока устойчивост, които да увеличат здравината на областта около главината на колелото.
•    За да се минимизира накланянето на купето в завой и при промяна на посоката на движение, Nissan GT-R Nismo е снабден с 17,3-милиметрова куха задна стабилизираща щанга, която допринася и за намаляване на общото тегло.

Конструкция на купето
•    Увеличената здравина на каросерията е постигната чрез използване на процес на залепване на компонентите, следващ точковото заваряване. Това е довело до прецизна реакция на окачването при екстремно натоварване, което наричаме Nismo "заводски тунинговано“ подобрение.

2. Екстериорен дизайн – Ексклузивен стайлинг с подобрена аеродинамика
•    Използвайки най-новите Computational Fluid Dynamic симулационни техники за анализиране на въздушния потек, Nismo разработи аеро пакет, който подобрява стабилността, минимизира негативното влияние на въздушното съпротивление, като едновременно с това придава на автомобила заплашителен и мускулест външен вид.
•    Взети заедно, предната броня, плоскостта под двигателя и карбоновият заден спойлер увеличават силата на притискане, снижавайки центъра на тежестта и генерирайки допълнителни 100 кг*1 (при 300 км/ч) притискаща сила спрямо наскоро обновения 2014 Nissan GT-R. Аеродинамичните характеристики на автомобила са настроени така, че да гарантират, при всякакви скорости, равномерно разпределение на силата на притискане от предната към задната част на автомобила, осигурявайки прогресивни характеристики на управлението. По-широката конфигурация на предната броня и продълговатият, но заострен дизайн на задната броня поддържат коефициента на челно въздушно съпротивление от Cd 0.26, същия като при 2014 Nissan GT-R.
•    Nissan GT-R Nismo ще се предлага в пет екстериорни цвята: Brilliant White Pearl, Meteor Flake Pearl Black, Ultimate Metallic Silver и Vibrant Red. И уникалният за GT-R Nismo цвят Dark Matte Grey*3, акцентиращ внушителната мускулатура на автомобила.
•    Черните 6-спицови джанти на GT-R Nismo са вдъхновени от състезателния GT-R на Nissan, който участва в клас GT500 в SUPER GT.

3. Интериор
•    Кокпитът на Nissan GT-R Nismo вдъхновява увереността на водача чрез върховната си изработка и оптимизирана шофьорска позиция.
•    Ергономично оформените карбонови RECARO седалки, на които може да се регулира наклонът на облегалката (Европа/Япония), удобно, но същевременно здраво „държат“ водача и пътника до него.
•    Състезателните автомобили на Nismo са вдъхновили дизайна на волана, който е облицован с Alcantara®, има три спици, червен маркер по средата на горната дъга и червени шевове, осигурявайки най-добрата комбинация между захват, обратна връзка и комфорт.
•    Комбинираните приборни уреди са с карбонова облицовка, а оборотометър е червен. Надвесът над приборите също е тапициран с Alcantara®.
•    Облицовката на интериора включва дискретни червени шевове на седалките, централната конзола, вратите и волана.
*1: В сравнение с 2014 Nissan GT-R
*2: Nissan GT-R Nismo с пистови опции
*3: Dark Matte Grey ще се предлага от лятото на 2014.

За Nismo
•    Nismo, накратко от "Nissan Motorsports", е спортно ориентираната марка за Nissan и такава, рекламираща „иновация, която вълнува“.
•    Nismo предлага продукти за улично шофиране, характеризиращи се с иновативни технологии и високодинамични параметри, на широк спектър клиенти. Автомобилите Nismo предлагат вълнуващо изживяване зад волана, комбинирани с вдъхновени от моторния спорт аеродинамика и дизайн, подобрени характеристики на управление и несравнима управляемост.
•    В света на автомобилния спорт Nismo се състезава на най-високо ниво, каквито са японските Super GT Series и World Endurance Championships (WEC), като освен това доставя двигатели за отбори, състезаващи се в „24 часа на Льо Ман“ и Европейските Льо Ман Серии (ELMS). През 2011 и 2012 Nissan GT-R спечели Super GT шампионата.



НАЗАД