Google+

Политика, свързана с бисквитки

Използваме бисквитки, за да Ви осигурим иновативен и вълнуващ уебсайт. За да позволите употребата на бисквитки, изберете бутона
"Приемам" или просто продължете да браузвате.

За повече информация посетете страницата с общите условия .

Nissan Innovation that excites

0700 16 616 център за обслужване на клиенти
Изпрати запитване
Преместете стрелката надясно, за да докажете, че не сте бот
* задължителни полета

Новини

НАЗАД

Nissan подписа глобален договор за партньорство с UEFA шампионска лига

07.04.2014

#

ЙОКОХАМА, Япония. (7 април 2014) – Nissan Motor Co., Ltd. потвърди днес 4-годишно световно партньорство с UEFA Шампионска лига, включително UEFA Супер купа. Това споразумение е най-големият до момента спонсорски договор на японския производител и ще установи Nissan като глобален официален партньор от 2014/15 до 2017/18 сезони, включително.

“Иновация, която да вълнува, е това, което Nissan прави, и като партньор на UEFA търсим начини за въвеждане на нови пътища, по които да обогатим изживяването, което UEFA Шампионска лига предлага,” каза Роел де Вриес, Корпоративен вицепрезидент и глобален директор „Маркетинг и комуникации“ на Nissan. “Най-престижното европейско футболно състезание ще бъде важна световна платформа за Nissan и целта ни е да покажем на феновете по целия свят вълнението от футбола и нашите автомобили. И двете се създават от невероятни хора, които изпитват страст от това, което правят.”

Като официален партньор, Nissan ще има широки права върху мачовете, тренировъчните сесии преди мачовете, съдържание, медия, гостоприемство, събития и Финала.

Коментирайки споразумението, Гай-Лорен Епстеин, Маркетинг директор на UEFA Events SA, каза: “Много сме щастливи да имаме Nissan за официален партньор на UEFA Шампионска лига от следващия сезон. Nissan е водеща световна компания и е част от четвъртата най-голяма автомобилна група в света. Смятаме, че партньорството ще осигури в голяма степен иновация и вълнение във всички пазари по света. Убедени сме, че Nissan може да използва платформата, която UEFA Шампионска лига предлага, за да развие допълнително настоящия си успех.”

Според де Вриес, UEFA Шампионска лига достига до над 4 млрд. тв-зрители на сезон и със сделката Nissan ще достигне до нова публика и ще държи марката на преден план в течение на европейския футболен календар.

UEFA Шампионска лига е друг пример за отдадеността на Nissan към вълнуващите спортове, които вече включват гордото спонсорство на Олимпийските игри в Рио през 2016, Олимпийските отбори на Великобритания и Мексико, Африканската купа на нациите, NCAA футбол, Трофеят Heisman, Канадската футболна лига и GT-R амбасадора Юсейн Болт – който освен забележителен спринтьор е и голям футболен фен.

НАЗАД