Google+

Политика, свързана с бисквитки

Използваме бисквитки, за да Ви осигурим иновативен и вълнуващ уебсайт. За да позволите употребата на бисквитки, изберете бутона
"Приемам" или просто продължете да браузвате.

За повече информация посетете страницата с общите условия .

Nissan Innovation that excites

0700 16 616 център за обслужване на клиенти
Изпрати запитване
Преместете стрелката надясно, за да докажете, че не сте бот
* задължителни полета

Новини

НАЗАД

Тази събота се провежда първия голф турнир Nissan в България

15.05.2014

#

Първият турнир, организиран от Nissan в България, ще се проведе на 17 май в  Голф клуб “Св. София”. Турнирът има за цел да подкрепи развитието на голфа у нас и съответно да представи най-актуалните модели на Nissan пред българските голфъри и гостите на клуба.

80 играчи, разделени в две дивизии според хендикапа, ще се състезават във формат индивидуален стейбълфорд.

Спечелилите първото място в А и В дивизии ще бъдат зарадвани с голф пътуване за двама до Кипър – 5 нощувки в 5* хотел. Самолетните билети са осигурени от Air France, официален партньор на турнира. Заелите второ и трето място ще получат предметни награди.

Nissan ще подкрепи развитието на детския голф в България, като дари сумите, събрани от такси за игра в турнира, на Българската Голф Асоциация. Средствата ще бъдат използвани за финансиране на участието на двама млади български голфъри в Junior British Open 2014.

За Nissan в Европа
Nissan има едно от най-всеобхватните присъствия на европейския пазар спрямо всички производители извън пределите на континента. За компанията работят повече от 14 500 служители в областта на дизайна, изследване & развитие, производство, логистика и продажби & маркетинг операции. Миналата година заводите на Nissan във Великобритания, Испания и Русия произведоха повече от 635 000 автомобила, в това число мини-MPV, печелещи награди кросоувъри, SUV, търговски автомобили и Nissan Leaf, най-популярният в света електрически автомобил с 97% клиентска удовлетвореност и 95% желание на клиентите да препоръчат автомобила на приятелите си. Nissan предлага 24 разнообразни и иновативни продукта за продажба в Европа, и е в позицията да се превърне в №1 азиатски бранд в Европа.

НАЗАД