Google+

Политика, свързана с бисквитки

Използваме бисквитки, за да Ви осигурим иновативен и вълнуващ уебсайт. За да позволите употребата на бисквитки, изберете бутона
"Приемам" или просто продължете да браузвате.

За повече информация посетете страницата с общите условия .

Nissan Innovation that excites

0700 16 616 център за обслужване на клиенти
Изпрати запитване
Преместете стрелката надясно, за да докажете, че не сте бот
* задължителни полета

Новини

НАЗАД

Nissan приветства своите нови посланици Андрес Иниеста и Тиаго Силва, звезди в UEFA Champions League

12.08.2014

#

ЙОКОХАМА, Япония (12 август 2014) – Nissan избра плеймейкъра на „Barcelona“ и Испания, Андрес Иниеста, и капитана на Бразилия и „ParisSaint-Germain”, Тиаго Силва, като свои първи световни посланици за партньорството си с UEFA ChampionsLeague.

Като двама от новите „Инженери на вълнението“, Иниеста и Силва ще помагат на японския автомобилен производител в кампанията му за представяне на иновациите за подобряване на изживяването на футболния фен. Те ще играят ключова роля през сезон 2014/2015, започвайки с водеща роля в новата рекламна кампания на Nissan в UEFA ChampionsLeague, чиято световна премиера ще се състои днес, 12 август 2014, по време на телевизионното отразяване на UEFA Super Cup.

“Имаме изключителното удоволствие да приветства Андрес и Тиаго в семейството на Nissan, като наши посланици за UEFAChampionsLeague. Ние сме истински развълнувани, че те ще бъдат силно ангажирани в нашата нова световна рекламна кампания,” каза БастиенШуп, Маркетинг вицепрезидент наNissanEurope. “Като двама от водещите играчи, всеки от които е спечелил множество трофеи, Андрес и Тиаго ще дадат своята страст и ентусиазъм на Nissan, и заедно ще предложим иновация, за да развълнуваме феновете.”

Играчите ще участват в серия от телевизионни реклами, които ще демонстрират как иновацията играе ключова роля на и извън терена, за да създаде вълнение за футболните фенове и шофьорите. В допълнение на рекламната кампания, Андрес Иниеста и Тиаго Силва ще участват в редица събития, както в дните на различни мачове, така и в социално медийно съдържание и други.

Андрес Иниеста заяви, “Развълнуван съм да работя с Nissanпо партньорството му с UEFA ChampionsLeague. Спечелвайки турнира три пъти в кариерата ми, шампионатът е много специален за мен. Той изисква огромно количество усилена работа и иновация, за да бъде спечелен. UEFA ChampionsLeague остава едно от най-вълнуващите състезания в света и очаквам с нетърпение да споделя това с феновете.”

Тиаго Силва коментира, “Много съм радостен да работя сNissanв течение на предстоящия футболен сезон. UEFA ChampionsLeague е велик турнир, в който участват едни от най-добрите отбори, играчи, мениджъри и иноватори в играта. Ежеседмичната драма на и извън терена в течение на сезона вълнува истински и е това, за което феновете мечтаят.”

Nissan е официалният световен автомобилен спонсор на UEFA Super Cup и UEFA ChampionsLeague. Договорът покрива периода от сезон 2014/2015 до 2017/2018. Като официален партньор, чрез своите ексклузивни продукти и услуги, Nissan ще вземе участие в най-престижния европейски клубен шампионат.

Партньорството с UEFA ChampionsLeague е друг пример за отдадеността и сериозните намерения на Nissan към световния спорт, които вече включват спонсорство на Олимпийските и параолимпийските игри в Рио де Жанейро 2016, Олимпийския отбор на Бразилия, официален спонсор на Олимпийските отбори на Колумбия и Мексико, олимпийците и параолимпийците на Великобритания, Африканската Купа на нациите, NCAA футбол, Канадската футболна лига, спортни посланици, включително олимпийският златен медалист Юсейн Болт и Сър Крис Хой, корпоративен партньор за HeismanTrust/HeismanTrophy и официален световен автомобилен партньор за CityFootball Group.

НАЗАД