Google+

Политика, свързана с бисквитки

Използваме бисквитки, за да Ви осигурим иновативен и вълнуващ уебсайт. За да позволите употребата на бисквитки, изберете бутона
"Приемам" или просто продължете да браузвате.

За повече информация посетете страницата с общите условия .

Nissan Innovation that excites

0700 16 616 център за обслужване на клиенти
Изпрати запитване
Преместете стрелката надясно, за да докажете, че не сте бот
* задължителни полета

Новини

НАЗАД

Динамиката преоткрита: новият Nissan Juke NISMO RS се подготвя да излезе на пътя

05.10.2014

#

Nissan потвърди, че ще лансира новия си флагман Juke RS през декември, като NISMO гамата се разширява отново

  • Новият Nissan Juke NISMO RS ще бъде лансиран в Европа през декември 2014
  • 1,6-литровият DIG T двигател генерира 218 к.с. – 18 к.с. повече спрямо Juke NISMO
  • Въртящият момент е увеличен с 30 Nm спрямо Juke NISMO, като сега е 280 Nm (механична)
  • По-остро управление за по-фокусирано пътно поведение
  • Заздравена структура на купето
  • Спортни спирачки и ауспуси с по-голям диаметър
  • Mеханичен диференциал с ограничено приплъзване (стандартен) за 2WD моделите
  • Дизайнерските новости включват RS лога и червени спирачни апарати
  • Като опция се предлагат спортни седалки Recaro
  • Избор между 6-степенна механична или 8-степенна Xtronic трансмисия с пера на волана за смяна на предавките

Чакането почти приключи: Nissan Juke NISMO RS е готов да щурмува европейските шоурумове от декември 2014. Появата на новия RS модел маркира началото на втората вълнуваща глава в историята на Juke NISMO, разширявайки с още един член на серийната гама на NISMO.

Показан за пръв път по време на Автомобилен салон Женева 2014, Juke NISMO RS премина през всеобхватна NISMO развойна програма, следвайки оставените върху асфалта каучувоки следи от флагмана Nissan GT-R NISMO.

Потвърждавайки репутацията на Nissan, че предлага вълнение и разработени в моторния спорт технологии на възможно най-широка аудитория, новият Juke NISMO RS се характеризира с редица подобрения спрямо стандартния NISMO модел. С повече динамика, по-остра настройка на окачването, по-мощни спирачки и допълнително оборудване, новият RS е още по-екстремна и фокусирана версия на всепризнатия компактен кросоувър на Nissan.

Подобно на всеки NISMO модел, дизайнът, аеродинамиката и инжинеринга на RS са повлияни от света на моторния спорт, за да осигурят вълнуваща динамика и управление в сериен модел.

"С Nissan Juke NISMO, който вече спомага за нарастващия брой продажби на Juke в Европа, желанието на ентусиастите за по-голяма динамика е налице. Новата NISMO RS версия предлага точно това, като бетонира репутацията на NISMO на създател на динамика от дигиталната ера," заяви Гийом Картие, Старши вицепрезидент, Продажби и Маркетинг, Nissan Europe.

Възползвайки се от богатия опит на NISMO в световния автомобилен спорт, модерният 1,6-литров DIG-T двигател на NISMO RS е преработен, за да достигне мощност 218 к.с. (160kW), от 200 к.с. (147kW), докато въртящият момент на версиите с предно задвижване и механична предавателна кутия е увеличен от впечатляващите 250 на 280 Нм. За да гарантират, че шасито успешно може да прехвърля допълнителния въртящ момент към пътя, 2WD моделите се възползват от добавения към предните колела механичен диференциал с ограничено приплъзване (LSD).

Моделите със задвижване на четирите колела са оборудвани стандартно с модерната Torque Vectoring System на Nissan, заедно с Xtronic трансмисия и 250 Нм въртящ момент. Xtronic трансмисията на Nissan предлага стандартни пера на волана, от които да се контролира 8-степенният механичен режим за смяна на предавките.

Добавената стойност към динамиката на NISMO RS се допълва от по-спортен саундтрак, резултат от пренастроената изпускателна система и монтирането на заглушител с по-голям диаметър.

Други подобрения, свързани с увеличените параметри на двигателя, включват подсилване на купето в конкретни зони, за да се увеличи още повече здравината на усукване, и спирачна система, която е била оптимизирана за още по-висока устойчивост на износване и повтарящо се интензивно използване. Диаметърът на предните дискови спирачки е увеличен от 296 на 320 мм, докато задните дискове вече са вентилирани. Промените по шасито завършват променените настройки на пружините и амортисьорите на окачването.

Juke NISMO RS се откроява с червени спирачни апарати и дискретни ‘RS' емблеми отпред и отзад. Вътре, RS логото се появява в оборотомера, докато откроима велурена тапицерия покрива конусите на двата основни прибора на таблото. Последният акцент е привличащата поглед гравюра върху скоростния лост/перата на волана и централната конзола.

В списъка с опции на RS са включени специални седалки Recaro, ксенонови фарове, Around View Monitor и Safety Shield на Nissan, които включват Lane Departure Warning, Blind Spot Warning и Moving Object Detection, издаващи визуални и звукови предупреждения, за да бъдат избегнати потенциални катастрофи.

Новият Juke NISMO RS се предлага с три екстериорни цвята - White Pearl, Black Metallic или Silver Grey.

Аеродинамично оптимизираният екстериор на NISMO RS е с по-ниски предна и задна брони, по-широки калници и странични прагове, тъмна хромирана V-образна решетка – подсилена с новия бранд подпис на Nissan – и спойлер върху вратата на багажника за по-добър контрол на въздушния поток. Разработени на база опита, натрупан на състезателната писта, аеродинамичните нововъведения намаляват предното и задно повдигане, без да увеличават челното съпротивление.

Дизайнерските решения в екстериора на NISMO включват червени капаци на страничните огледала и червена ивица, която обикаля долната част на автомобила. Картината добива завършен вид с новите LED дневни светлини, внедрени в декоративните предни решетки, докато приковаващите погледа 18-инчови алуминиеви джанти подсилват дръзката стойка на новия Juke.

NISMO визията продължава и в интериора, където откриваме спортни волан, педали, контролоизмервателни уреди, скоростен лост и тапицерии на вратите. Специални NISMO седалки, тапицирани с велур, съшит с червени шевове, предлагат допълнителна опора и комфорт за тялото по време на завиване.

NISMO RS се възползва и от редица други промени, въведени в цялата гама на новия Juke. Най-очевидните външни промени включват горните светлини в бронята с променен дизайн, ревизирани задни светлини във формата на „бумеранг“ и странични огледала, в които вече са вградени LED мигачи.

Независимо от своя динамичен потенциал, Juke NISMO остава много практичен. 2WD версиите сега се възползват от 40-процентно увеличение на товарния си капацитет, благодарение на съществена промяна на формата на багажника, докато повдигащият се на две нива под в багажника, и сгъващите се до равен под задни седалки, правят товарното пространство още по-гъвкаво.

"Новият Juke NISMO RS съответства изцяло на характера на NISMO, предлагайки първосигнално усещане за динамика, в премиум дизайн, вдъхновен от нашите активности в моторния спорт. Резултатът е ангажиращ, вълнуващ и достъпен," заявяв Гийом Картие, Старши вицепрезидент, Продажби и Маркетинг, Nissan Europe.

Цените за отделните пазари ще бъдат обявени своевременно.

НАЗАД