Google+

Политика, свързана с бисквитки

Използваме бисквитки, за да Ви осигурим иновативен и вълнуващ уебсайт. За да позволите употребата на бисквитки, изберете бутона
"Приемам" или просто продължете да браузвате.

За повече информация посетете страницата с общите условия .

Nissan Innovation that excites

0700 16 616 център за обслужване на клиенти
Изпрати запитване
Преместете стрелката надясно, за да докажете, че не сте бот
* задължителни полета

Новини

НАЗАД

Nissan разкрива най-вълнуващите играчи и моменти от UEFA Champions League в Милано

29.05.2016

#

Роле, Швейцария. Nissan, Официалният световен автомобилен спонсор на UEFA Champions League, разкри най-вълнуващите моменти и играчи в турнира до сега.

По време на кампанията, Nissan, в партньорство със спортните научни експерти от Университета на Лъфбъроу, използваха Nissan Excitement Index, за да анализират данните, събрани от „живи експерименти“ с футболни фенове по време на мачовете от UEFA Champions League. Кулминацията на всичко това бе създаването на научна формула за определяне на най-вълнуващите моменти, отбори и играчи в турнира.

Анализът на данните от физиологичните реакции на феновете по време на мачовете, като процентно увеличение на пулса, скорост на дишане и електро-кожна активност, разкри петте топ момента от тазгодишното издание на UEFA Champions league. Най-вълнуващият момент е дело на Томас Мюлер от „Байерн Мюнхен“, който изравни резултата срещу „Ювентус“ в сблъсъка им от 1/16-финалната фаза, изравнявайки резултата на 2:2 и вкарвайки мача в продълженията:

Място

% увеличение на пулса

Събитие

1

44,8

Втори изравнителен гол на „Байерн Мюнхен“ (срещу „Ювентус“)

2

42,6

Първият гол на „Пари Сен Жермен“ (срещу „Челси“)

3

35,7

Вторият и изравнителен гол на „Реал Мадрид“ (срещу „Волфсбург“)

4

31,5

Първият и изравнителен гол на „Челси“ (срещу „Пари Сен Жермен“ на „Парк де Пренс“)

5

31,5

Победният гол на „Пари Сен Жермен“ (срещу „Челси“)

 

Очаквайки мадридския финал в UEFA Champions League, Nissan и Университетът на Лъфбъроу разкриха и „Вълнуващите единадесет“ – идеалният отбор, съставен от играчите на „Атлетико Мадрид“ и „Реал Мадрид“. Той бе създаден на база вълнението, което играчите са създавали в течение на турнира, използвайки статистиката Opta:

 

Позиция

Играч

Вратар

Кейлор Навас

Защитник

Даниел Карвахал

Защитник

Диего Годин

Защитник

Данило

Защитник

Филипе Луис

Полузащитник

Коке

Полузащитник

Габи

Полузащитник

Касемиро

Нападател

Антони Гризман

Нападател

Кристиано Роналдо

Нападател

Гарет Бейл

 

В допълнение към „Вълнуващите единадесет“, Nissan създаде Топ 10 на най-вълнуващите играчи в UEFA Champions League този сезон, базирайки се на статистиката Opta. На чело на списъка е Кристиано Роналдо от „Реал Мадрид“, който е и с най-много попадения в UEFA Champions league, след него се нарежда Неймар мл. от „Барселона“. Изненадващо, Лионел Меси от „Барселона“ е подреден на четвърта позиция, зад играча на „Зенит Санкт Петербург“ Хълк. Това се случва въпреки проучване на Nissan*, което установява, че европейците оценяват нападателя на „Барселона“ като най-вълнуващия за наблюдаване футболист.

Място

Играч

Клуб

1

Роналдо

„Реал Мадрид“

2

Неймар мл.

„Барселона“

3

Хълк

„Зенит Санкт Петербург“

4

Лионел Меси

„Барселона“

5

Алексис Санчез

„Арсенал“

6

Луис Суарес

„Барселона“

7

Антони Гризман

„Атлетико Мадрид“

8

Вилиам

„Челси“

9

Хавиер Ернандез

„Байер Леверкузен“

10

Никола Гайтан

„Бенфика“

 

Жан-Пиер Диерназ, Маркетинг вицепрезидент в Nissan Europe: “В течение на тазгодишното издание на UEFA Champions league направихме така, че да сме сигурни, че вълнението е в сърцето на всичко, което правим за футболните фенове. От уличните изненади към футболните фенове от нашите посланици на Nissan, до феновете, отиващи да развеят емблематичния черно-бял флаг на UEFA на терена на „Сан Сиро“, Nissan се стреми да гарантира, че феновете са изпитали вълнуващи моменти, които няма да забравят никога.

“Веднага, след като нашето проучване разкри, че европейците гледат на футбола като на по-вълнуващ от секса, знаехме, че трябва да разберем защо, ето така се роди Nissan Excitement index. Сега програмата ще достигне кулминационната си точка в Милано, където два от най-вълнуващите футболни отбора ще застанат един срещу друг. Ще достигнем кулминацията в нашия втори сезон като партньор на UEFA, но той бележи старта на нашата амбиция да тласнем вълнението още по-далеч, независимо дали чрез ефектите от нашите автомобили, или чрез нашите други партньорства в света на спорта. Гледайте това пространство.”

*Проучване сред над 5000 европейски клиенти, проведено през февруари 2016 от Norstat Ltd. от името на Nissan Europe (Великобритания, Германия, Франция, Италия и Испания).

Nissan в спорта

Партньорството с UEFA Champions league е поредният пример за отдадеността на Nissan и ръста в световния спорт, който включва и Международния крикет съвет (ICC), гордото спонсорство на Nissan на Олимпийските игри в Рио и Параолимпийските игри през 2016, Екипът на Бразилия и Бразилската параолимпийска делегация, официално спонсорство на Колумбийския и Мексикански олимпийски отбори в съответните им райони, Екипът на Великобритания и Параолимпийците на Великобритания, Orange Africa Cup of Nations 2013 и 2015, NCAA Футбол, Канадска футболни лига, корпоративен партньор за Heisman Trust/Heisman Trophy и официален световен автомобилен партньор на City Football Group. В допълнение на това, Nissan разполага с редица спортни посланици, включително футболистите Андрес Иниеста, Тиаго Силва, Яя Туре и Макс Мейер.

НАЗАД