Google+

Политика, свързана с бисквитки

Използваме бисквитки, за да Ви осигурим иновативен и вълнуващ уебсайт. За да позволите употребата на бисквитки, изберете бутона
"Приемам" или просто продължете да браузвате.

За повече информация посетете страницата с общите условия .

Nissan Innovation that excites

0700 16 616 център за обслужване на клиенти
Изпрати запитване
Преместете стрелката надясно, за да докажете, че не сте бот
* задължителни полета

История на нисан

1911

Създаването на The Kwaishinsha Motor Car Works

Masujiro Hashimoto поставя началото на нова епоха като създава Kwaishinsha. Фабриката поема местното производство на автомобили и се превръща в предшественик на Японската автомобилна индустрия.

1910

Yoshisuke Aikawa създава Tobata Casting Co., Ltd.

Yoshisuke Aikawa е роден в префектура Ямагучи. Завършва Tokyo Imperial University (днес Tokyo University). Докато живее в САЩ, Yoshisuke скрива академичните си постижения и работи във завод, където овладява отливане на автомобилни части. След завръщането си в Япония той основава Tobata Casting Co., Ltd..

1914

Затворено производство на автомобила DAT

Автомобилът DAT е кръстен с комбиниция на инициалите на тримата мъже, които са инвестирали в Kwaishinsha: Den, Aoyama и Takeuchi. DAT участва в изложението Taisho, което се провежда през същата година.

1918

Ново начало под името Kwaishinsha Motor Car Co., Ltd.

Kwaishinsha Motor Car Works нарастват по размер с капитал от 600000 йени и 60 служители. Компанията проектира и лансира Model 41 DAT през следващата година, като сглобяват  първият   4-цилиндров двигател с общо тяло, произведен в Япония.

1919

Основаване на Jitsuyo Jidosha Seizo Co. Ltd.

През 1919 г. William R. Gorham, американски инженер, разработва триколесно превозно средство, което привлича вниманието на бизнесмен от Осака и той основава Jitsuyo Jidosha Co., Ltd.. Механичното оборудване, авточастите и материалите били поръчани и внесени от Съединените щати. Jitsuyo Jidosha Co. Ltd. се превръща в един от най-модерните автомобилни заводи за времето си.

1925

Основаване на DAT Jidosha & Co., Ltd.

Kwaishinsha създава DAT Jidosha & Co., Ltd. с цел да засили продажбите си.

1926

Основаване на DAT Jidosha Seizo Co., Ltd.

Jitsuyo Jidosha Seizo Co., Ltd. става DAT Jidosha Seizo Co., Ltd. и се слива с DAT Jidosha Trading Company.

Съвременна история на nissan

prev next

1947 | Tama Electric Car E4S47

След войната петролът е много оскъдна стока, но електричеството е в изобилие. Затова правителството насърчава производството на електрически превозни средства. С такава подкрепа е лансиран Tama и бързо си спечелва  висока репутация: в тестовете за продуктивност (провеждани от Министерството на търговията и промишлеността), моделът успява да подобри и записаните си спецификациите достигайки автономност от 96.3 км. и максимална скорост от 35,2 км/ч. Tama e използван като такси и други подобни нужди до 1950г.

1953 | Austin A40 Somerset Saloon (1953 : B30)

През 1952 г. Nissan и Austin, автомобилен производител от Великобритания, сключват споразумение за партньорство и през април на следващата година, започва производството на седана A40 Somerset. На 4 април, първият автомобил излиза от поточната линия във фабриката Tsurumi Austin, а на 8 май в града се провежда събитие, отбелязващо лансирането на модела, на което гостуват на Министърът на Търговията и Индустрията и Посланикът на Великобритания. В  производството на модела се използват японски гуми, батерии и плоско стъкло.

1957 | Prince Skyline Deluxe

Първото поколение Skyline е лансиран през април 1957 с 1484 куб.см., 4-цилиндров двигател, с мощност от 60к.с. и максимална скорост от 125км/ч. Предното окачване е с двойни носачи и серпентина, а задното окачване е De Dion с листов ресор. Стандартната и луксозната версия имат различни решетки и странични декоративни елементи.

1967 | Nissan R380-II

R380 поставя нови рекорди за скорост през 1965 година и 1967 година. През октомври (06-14) 1965 г. R380-I поставя пет световни рекорда. По-късно, на 8 октомври 1967, тип II поставя не по-малко от седем международни рекорда (за 50 километра, 50 мили, 100 км, 100 мили, 200 км, 200 мили и за 1 час) на пистата в Ятабе , префектура Ибараки. (пилот: T. Yokoyama).

1982 | March

Този нов FF 1000 куб.см. модел е представена през 1981 г. на 24-тото Tokyo Motor Show. След широка обществена кампания той е кръстен " March " и официално е лансиран през октомври 1982 година. March е много икономичен и лесен за използване. Благодарение на динамичното си поведение, автомобилът се представя добре в моторните спортове, включително и на състезания като рали шампионата на Япония. В Европа модела е лансиран с името Micra

1984 | Prairie JW-G

Първото поколение на Prairie е пионер в многофункционалните RV автомобили, което предхожда днешните популярните миниванове. Моделът е лансиран през август 1982 г. Благодарение на FF дизайна, той предлага странични плъзгащи се врати от двете страни, без централена колона, което е нетипично за автомобилите по онова време. Това прави влизането и излизането много по-лесно. JW-G е 8-местен; предлагали са се и 5-местна и 3/6-местна версия.

1990 | Maxima SE

Maxima e лансиран като най-високото ниво на Bluebird . PU11 (първото поколение на модела) е лансиран на 17 октомври 1984 година. С първата промяна ( J30 ) на 21 октомври 1988 г., обаче моделът е установен като независима серия.
J30 се предлага само като седан с четири врати . Моделът се захранва от двигател V6 VG30E с електронна 4 - степенна автоматична скоростна кутия с възможност за DUET - EA интегриран контрол, както и "свръхзвуково“ окачване DUET - SS . Безопасността е подобрена като модела е оборудван с вентилирани предни дискови спирачки с ABS като стандарт.
При лансирането, Maxima се предлага в две версии: Тип I ( стандарт: 4 колела с дискови спирачки, ABS, напълно автоматичен климатик, алуминиеви джанти ) и Тип II (Type I включва DUET - EA, Bose аудио систем , ASCD като стандарт). На 24 август 1989 г. към гамаата е добавена спортна версия SE последвана от луксозната 300SV на 24 януари 1991 година.
SE, която влиза в продажба през август 1989 г., се предлага със системата DUET - EA, 2-степенни амортисьори и кормилно управление с електронно контролиране на силата. Стандартното оборудване включва "тъмен" екстериор (черни декоративни лайстни и странични детайли) , заден спойлер, кожен 4 -лъчев волан, ASCD , Bose аудио система и напълно автоматичен климатик.

1996 | Primera Camino

UNISIA JECS Camino се състезаваха в 1996 All Japan Touring Car Championships със Synny. Пилотът е Масахико Кагеяма. Моделът дебютира в 3 кръг на шампионата. През същия сезон моделът постига първата си победа в JTCC в 8 кръг в MINE. В това състезание участват широка гама от автомобили включително Corona EXiV, Civic Ferio, Opel и BMW.

2005 | Nissan Murano - първият Crossover

На 12 септември 2001, Европейската комисия публикува Бялата книга “Европейската транспортна политика до 2010 г.: Време да решаваме”. Aвтомобилните конструктори приемат предизвикателството.
С комбинирането на премиум 4х4 и спортно купе се ражда идеята Murano. Революционното предложение на Nissan превъзмогва конвенции те в луксозния 4х4 сегмент и се налага като предшественик в концепцията Crossover.
Nissan Murano e първият модел от сегмента Crossover. Лансиран първо в САЩ, Мurano се появява по пътищата на Европа през 2005 г. Моделът разтърсва консервативния луксозен 4х4 сегмент със смелата си комбинация от премиум 4х4 и спортно купе. Murano се отличава с атрактивен дизайн, уникален мотор 350Z и луксозен, комфортен интериор, отговарящ на високата категория на модела. Crossover-автомобилите навлизат в историята триумфално.